Okej, nu har jag varit riktigt elak...

Hej mina små power-of-the-clam anhängare!
Det var ett tag sen. Redigt dåligt samvete för det har jag. Men jag ska försöka att komma tillbaka och blogga en gång i veckan. 
Jag vet inte varför jag totalt har glömt bort min underbara blogg. Jag har saknat den, jag har saknat att kunna komma med svar på frågor och annat. 
Så nu blir det nya tag. Jag ska göra mitt bästa. MEN för att inte bli helt jättebesvikna av att gå in på min blogg varje dag och kolla så uppmanar jag er fortfarande att följa mig på bloglovin. Det gör ni genom att klicka på det coola blinkande eifeltornet ----->

Jag håller just nu på att knåpa ihop ett inlägg om varför vi flator måste/vill/fortsätter vara vänner med våra ex.
Jag ska försöka knåpa klart och posta det senare idag (tekniskt sett är det nu torsdag..) MEN jag kan inte lova något. Därför får ni helt enkelt hålla utkik nu i veckan.

Adios Muffmunchos!



Kommentarer
Postat av: Elin

åh vet du vem bruden på bilden är?

2012-02-13 @ 13:38:27
URL: http://jordgubbspojke.blogg.se/
Postat av: Hanna

SNÄLLA! Vad tycker du om flator.se och QX? Är det värt att gå med för att träffa vänner/flickvänner? Tacksam för svar.

2012-03-02 @ 02:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0