HEY MUFFDIVERS! (och ni små heterosexuella)

I'm BAAAAAAAAACK!
Mer eller mindre.
Jag har haft noll inspiration till att skriva på senaste tiden (*host månaderNA host*). 
Fy skämmes på mig osv osv. Jag är faktiskt genuint ledsen över att jag inte har uppdaterat alls.
Men efter ett par dagars oerhört "jobbigt" kollande på The L word så kliar det i fingrarna igen.
Imorgon (eller kanske senare ikväll beroende på hur fort jag blir klar) så tänkte jag lägga upp en liten ordista på typiskt "flatiga" slang. Så att ni får koll på grejen.



Kommentarer
Postat av: acidyouth,

hade jag bott närmare hade jag förmodligen suttit hos dig med ett glas vin & snackat skit nu, MEN TACK!

2011-10-18 @ 11:54:27
URL: http://acidyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0