Välkommen till en flatas liv!

Så, efter många dagars besatt tittande på The L word, bloggläsande och annat så tog jag äntligen tag i det hela och skapade den här bloggen. Här har ni chansen att ta del av svammel, fördomar, svar på tal, funderingar och annat som hör den "lesbiska" världen till. Ett potpurri av HBTQ världen så att säga med störst inriktning på just flator, lesbiska, lesbianer, lebbar, lesbos eller vad ni nu vill kalla det.
.
Fördommar kommer tas upp, svar på frågor, saker jag tänker på i min vardag, kanske även bjuder på lite drama ur mitt liv och annat fint. Jag tänker bara kalla mig för C, även fast personer förmodligen kommer kunna lista ut vem jag är tillslut, jag kommer heller inte använda andra personers namn ur min vänskapskrets om jag inte har personens tillåtelse, för vem vill tillföra mer drama i den redan överdramatiska lesbiska världen?
.
Detta får dock vara allt för ikväll, jag ska ta tag i detta ordentligt och skriva ett inlägg imorgon om hur folk reagerade på när jag kom ut, + och - med att komma ut och den nya världen som öppnade sig framför mina ögon.
Det kommer få bli som en sorts presentation av mig.
.
I hope you'll enjoy it!

Kommentarer
Postat av: Maria Liljegren

Hej och grattis till din fina, nya blogg!

Du skriver jättebra och det är härligt att du får vara du!

Jag tycker det är så viktigt att komma ihåg (för de som tycker en massa!) att kärlek handlar om personen och människan, INTE om kön!



Jag och min familj har glädjen av att bestå av kärleksfulla människor som är stolta över våran E som älskar sin S! Två fina tjejer som älskar varandra!

Jag följer gärna din blogg!

Skriv, skriv, skriv! Du behövs i denna ganska trångsynta värld!!!! :)

Jättekram Maria

2011-07-21 @ 13:41:40
URL: http://grasrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0