En NAGELbitande historia...

Okej, jag har jobbat på ett inlägg som skulle kommit upp idag, men jag sitter fast. Jag kommer ingen vart och det jag redan har skrivit är jag inte nöjd med.
Jag satt och försökte komma på något ämne jag kunde ta upp så länge så ni slipper gå inläggslösa idag igen och tack vare en kommentar ifrån Anonym så kom jag på en grej att skriva om.
Wait for it …........
Naglar!
Tack anonym.
Okej, nu kör vi!
.
Okej, detta är ett historia min kära vän berättade för mig i vintras på en av våra vinkvällar.
Hon hade varit ute på krogen, flörtat skamlöst med någon brud som flörtade tillbaka och när kvällen var slut så frågade hon om denna dam, vi kallar henne ”Fröken X” ville följa med henne hem.
Said and done, de satt i taxin på väg till henne och fortsatte småflörta. Bra kväll helt enkelt.
När de kommer in i lägenheten så blir flirtandet till grovhångel, och det är då hon märker det, när Fröken X ska dra av min väns tröja så RIVER hon henne.
Och nu för att citera min vän : ”Hennes naglar, alltså OH MY GOD, hon skulle kunna petat ut någon öga med dem, alltså att jag inte märkte det på krogen....”
Jag började skratta som fan, och frågade ”Vad gjorde du då?”, och här kommer bästa biten, hon svara: ”Jag sprang in på toa och låtsades spy och skickade hem henne”.
.
Alltså hela den här historien kanske är lite absurd och några av er kanske undrar varför hon skickade hem henne. Okej;
Bevis ett: Hon hade uppenbarligen långa naglar.
Bevis två: Hon visste inte hur man använde dem.
.

.
Jag förstår min väns panik, vem vill ha ett par långa naglar uppkörda i muffen? Inte jag i alla fall, då skulle jag lika gärna kunna onanera med en sax.
Saken är den att visst finns det flator där ute med halvt långa/långa naglar som vet hur man använder dem MEN vi har alla hört skräckhistorier där tjejer börjat blöda och annat otrevligt. Att börja blöda i fittan/vaginan/”the munchbox” eller vad ni vill kalla det gör för det första ONT, för det andra så är det inte särskilt hälsosamt att börja blöda där.
Det kryllar lixom av känsliga slemhinnor och annat och att börja blöda kan leda till attacker ifrån diverse virus/bakterier och annat mysigt som gömmer sig under de långa naglarna.
.

.
Att ha korta naglar är därför något man bara har, eller så är man jävligt säker på att man vet hur man använder dem. Därför är korta naglar ännu en bra grej att ha koll på när det gäller sin gaydar.
Har en tjej redan vissa saker som ger utslag på din gaydar så kan de korta naglarna vara den där lilla grejen som gör att du faktiskt vågar gå fram och prata med bruden.
.

Och bara för att man har korta naglar så gör det inte så att man är mindre feminin. Jag är själv ganska ”femme” av mig (ibland) och jag har korta naglar, men jag utsmyckar dem med något fräscht nagellack och har jag tid/ork så målar jag dit små stjärnor och annat.
.
Bara ett litet tips ifrån coachen så att säga.



Och ännu en gång så vill jag poängtera att
ALLA har inte något emot långa naglar. Det finns säkert folk där ute som inte har något problem alls med långa naglar. Denna blogg utgår ifrån mina känslor och erfarenheter.

♦♦
Bilderna är tagna ifrån google. Om det är någon som äger någon av bilderna och vill att jag ska ta bort den/dem så skicka ett mail till [email protected] eller lämna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: dgzjamdgzj

Uwaviqidan ufekitek asew voc qaxujogit yolidoriw vedecapi asuhohom, jave..

2012-10-16 @ 04:37:12
URL: http://www.paposaj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0