Dumma frågor med mindre dumma svar!

Jag håller på att skriva på ett rejält inlägg till er men det går lite knatigt. Har lite annat att tänka på just nu dock men det kommer förmodligen upp imorgon.
Men jag kan ju passa på att skriva några lite smått roliga svar man kan ge till personer med uttjatade och dumma
frågor. (alla är tagna ifrån serie albumet "Saffo" av Sarah Westermark)
.
Fråga - Du är väl inte sån där ... lesbisk?
Svar - Nej herregud, inte är jag lesbisk inte. Det är min flickvän som är lesbisk, själv är jag flata.
.
Fråga - Men hur har två kvinnor sex med varandra egentligen?
Svar - Jo, ena sätter sig på ena sidan sängen, den andra på andra sidan och så citerar man bibelcitat för varandra. Går det riktigt hett till smeker man varandra på handen och fluktar på varandras anklar.
.
Fråga - Stackars barn, är du lesbisk för att du har dåliga erfarenheter av män?
Svar - Oja, jag har haft väldigt dåliga erfarenheter av män, fick en rejäl chock när jag insåg att de varken hade tuttar eller mus. Usch vilket trauma!
.
Fråga - Men homosexuella kan ju inte få barn..?
Svar - Ja det är korrekt, när lesbiska blir gravida är det inte barn som ploppar fram efter nio månader. Det är kåldockor.
.
Fråga - Hur kan du veta att du är lebisk när du aldrig har legat med en man?
Svar - Jag fick hem ett brev ifrån RFSL där det stod att jag blivit vald till flata på deras senaste styrelsemöte. Och det kunde jag ju inte gärna säga emot.
.
Fråga - Men vem spelar mannen i ert förhållande ?
Svar - Jo det är så att vi rukar hyra in Arne Weise, utom på torsdagar då Jan Guillou kommer över och skjuter några rådjur, drar lite råa blondinskämt och sveper en och annan öl.
.
Fråga - Varför firar ni Pride egentligen ?
Svar - När skulle homolobbyn annars kunna samla alla sina medlemmar och planera hur dom ska störta regeringen och göra alla till homofiler?
.
Nu ska jag titta på The Real L word och tråna lite efter Whitney. 
Ha det gött!
.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Asså den här:

"Fråga - Hur kan du veta att du är lebisk när du aldrig har legat med en man?"



Den kan man ju lika gärna ställa på ett annat sätt. Som "hur vet du att du är straight fast du aldrig legat med en kvinna?"



Hahah. Samhället idag.

2011-07-26 @ 23:56:04
Postat av: Maria Liljegren

Så jäkla bra! :) :) :)

Maria Liljegren

2011-07-27 @ 11:58:30
URL: http://grasrock.blogspot.com
Postat av: Creepy Simon!

Din Q and A var underbar <3



// Otsegoletric @ Bdb <:

2011-07-29 @ 02:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0