Svar:

Jag förstår vad du menar. Men jag vill poängtera att jag menade inte att bara för att en tjej har en flanellskjorta (vilket indeed är mode idag) så är hon flata.
Jag menade mer att en flanellskjorta i kombination med andra små saker (som en allmänt gay frisyr, korta naglar och boken stekta gröna tomater i handen) får mig att gå ifrån att vara ganska säker på att personen är gay till att vara ca 85% säker på att personen är gay.
Alla saker som jag skrivit som kännetecken på flator och dylikt gäller ju oftast när de är fler saker på samma gång, jag går ju knappast runt och säger att alla tjejer med korta naglar är gay, jag syftar helt enkelt på att ett litet tecken + andra tecken = ett STORT starkt tecken på att personen inte spelar för det heterosexuella laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0