Strand 2011 (bättre sent än aldrig)

Skepp o'Hoy mina små lesbianer!
Idag tänkte jag ta och skriva lite kort om badmode och hur det fungerar perfekt som gaydar (LÄS: Inte på femmeflator då som har små bikinis, utan på dem får ni helt enkelt använda er av de tipsen jag har gett tidigare).
.
Så, hur hittar man en flata på stranden?
Jo, det finns 4 enkla faktorer att titta efter.
.
1:
Halsband med snäckor/vita stenar/hajtänder gärna med svart tråd/snör sittandes tajt runt halsen.
.


.
2:
Vita ribbade linnen (gärna inhandlade på div herravdelningar) är av någon anledning ett populärt klädesplagg att ha på stranden. Under linnet så används ofta en bikinitopp (vanlig modell eller i form av en sport-bh)
.

.
3:
Surfar-shorts är nummer tre på min lista. Dessa används i alla storlekar och färger, men även denna gång oftast inhandlade på diverse herravdelningar så shorts för tjejer ofta är extremt korta.
.


.
4:
Och till sist, De där skorna man använder i duschen på offentliga platser. Men även flipflops är vanligt.
.

.
Dessa fyra faktorer är de så kallade ”main ingredients”. Du kan även kasta in ett par pilotsolglasögon och/eller en kepsskräm (sån som golfare gärna använder).
Detta är den klassiska lesbiska strand outfiten.
.
Men det är inte bara på stranden som denna outfit används, nej nej. Du kan se dessa flator på grillfester, pride och alla event som involverar båtar fram tills ungefär september beroende på hur snabbt den svenska sommaren blir kall.
.
Det var allt för denna gång!
Nu rekomenderar jag er att springa ner till den närmsta stranden och spana efter flator. Meddela mig gärna om det funkade.


Kommentarer
Postat av: Tant T

Hmmm, lustigt... Tre av fyra är min outfit på stranden.. Jag är 42+ och har man och dotter... XD Detta var för festligt! Kanske jag har en latent liten flata i mig?! Vem vet... ;)

2011-08-03 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0