Okej, nu är det så...

att jag har insett att jag inte kommer kunna uppdatera den här bloggen varje dag. 
Jag har verkligen inte tid med det då jag lägger ner extremt mycket tid på inläggen/research och bildletande.
Därför kommer jag enbart uppdatera bloggen 2-3 gånger i veckan.
För att ni ska veta när inläggen kommer upp så kan ni följa mig på bloglovin.
Det kan ni göra via det blinkande eifeltornet till höger →

J
ag ska försöka få upp ett inlägg idag. Det kommer bli om musik och vad vi lesbianer lyssnar på. 
Annars kommer det upp imorgon.
Och till Anonym som kommenterade "Äntligen" inlägget så håller jag på att utforma en liten historia om den första tjejen jag bev kär i, som bara gillade killar.

Ajöken sålänge!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Eh, snart du får nog sikta på uppdatering 1 gång i månaden ;-)

2011-09-06 @ 08:53:12
URL: http://hybbe.blogspot.com
Postat av: Herr Anno Nym

Fröken Flata, din blogg är så genomfattande, så att det ej finns ett direkt behov av frekvent uppdaterande.



Orsaken är enkel.



Jag tror att jag talar för alla (åtminstone de personer som bryr sig om innehåll), när jag säger: Kvalité framför kvantitet.



...Och din blogg har kvalité.



Måhända att allt inte är grammatiskt korrekt, och att stavningen inte är felfri, men det är enbart små petitesser, när man har innehållet i åtanke.



Du skriver på ett, trots anonymiteten, öppet och intellektuellt sätt.



Åh, och hur kan jag glömma?

Humorn.



Humorn är, i min ringa mening, länken mellan hjärtat och hjärnan.

Förvisso är det en lögn, men det kändes kul att hävda det, och är inte det tecken på en uppskattning för humor?



I vilket fall som helst, det viktigaste är inte hur ofta som du uppdaterar. Det viktigaste är just vad du uppdaterar med.



Ha detta i åtanke, så är jag säker på att bitarna faller på plats.



Sköt om dig, Finaste Fröken Flata.



Mvh /Övervakaren

2011-09-29 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0