Kolmården, en oas?

Hola las FLATOR!
I fredags var jag på Kolmården med min familj. Det var helt okej väder, inte allt för mycket folk och majoriteten av besökarna var barnfamiljer med barnvagn och hela faderullan.
Helt okej, precis som det ska vara på kolmården. MEN, sen kommer jag och min familj bort mot safarin, och jag skojar inte när min gaydar höll på att explodera.
Det var ju flator ÖVERALLT, alltså, flator med barnvagn, flator i par, flator i min ålder som fortfarande älskar att åka till kolmården med sin familj. Den var eko-flator, butch-flator, Bieber-flator och en och annan femme-flata också.
.

.
Visst att vi flator oftast har extrema relationer till våra egna djur och älskar alla sorters små fluffiga varelser men inte trodde jag att Kolmården skulle vara som vilken gay-krog som helst.
Men det var det fast ölen var utbytt mot mjukglass, skålen med jordnötter för 50 kr var utbytt mot matsäck a la pannkaksrullar och wraps och musiken var utbytt mot diverse barnskrik och djurläten.
.
Jag petade på min mamma och sa något i stil med:
- ”Mamma, har du sett så mycket flator det är här?”
Men hon ryckte mest bara på axlarna och sa något i stil med att flator gillar väl djur. Well, no shit Sherlock. Det vet jag också, men inte trodde jag att det skulle krylla av dem här.
.
Men mamma har en poäng ändå, att vi flator gillar djur, och varför inte åka till kolmården när det är fint väder (som sen blev mindre fint och ganska kallt) och titta på alla små gulliga djur, åka delfin-expressen eller den nya safarin.
Det är ju helt perfekt, det är en killer-kombo så att säga. Antingen så kan man ju som singel nu åka till kolmården och ragga (något jag är alldeles för blyg för att någonsin kunna göra) ELLER så åker man till kolmården på date, eller varför inte GIFTA sig på kolmården.
Ni kan ju även åka till kolmården för att öva på eran gaydar.
.

.
Det var allt för mig idag.
Inlägget blev väl inte det längsta jag någonsin har skrivit, men vad gör det.
I morgon kommer jag lägga upp en till ”Komma ut-historia” som jag fick mailad till mig inatt.
.

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0