Klipp Klipp!

Så, min vän Robert har en fråga.
Robert är förövrigt en av mina närmsta killkompisar och det här var inte första gången han ringde mitt i natten för att prata, och inte heller första gången han hade en fråga om hur det var att vara flata. Men den här gången tänkte jag faktiskt ta upp hans fråga.

.

.
”Hooooooooola, sorry om jag väckte dig, men jag har en fråga, eller fan vänta, mår du bra?, bra, okej, fråga var det...(Robert har alltid varit och kommer förmodligen alltid vara det också)... Jo jag och mina peepz satt och diskuterade det hela med att vara gay och saker, och en återkommande fråga är ju: HUR GÖR NI!?, Eller alltså, FAN, jag menar jag vet ju huuuuur ni gör, men alltså, ah, okej, saxar ni?”
.
För att få frågan att låta lika flummig som den gjorde igår så försökte jag skriva så likt Robert pratar som möjligt.
Men för att sammanfatta så undrar han och hans polare om vi flator saxar.


.
”Visst finns det flator som saxar, men jag har aldrig riktigt fattat nöjet med det hela. Inte för att jag har provat, för det har jag inte. Men hela grejen känns så, konstig, ja konstig!
För er som inte vet vad att saxa innebär så är det ungefär som bilden här nere.
.

.
Jag tycker inte att det ser särskilt skönt ut, eller enkelt för den delen. Att
”gnugga” (eller vad man ska säga) sitt könsorgan mot sin partners kan man ju göra ändå, utan att behöva inta någon konstig jävla sax-position.
.
Men för att få lite klarhet i det hela så har jag faktiskt kolla med ett gäng av mina lesbiska vänner om hur de ser på ”saxning”. Till min (inte) så stora förvåning så var det
INGEN av de 12 lesbianerna jag ringde (som även hade provat) som gillade det.
M hade provat två gånger till och med, ”skam den som ger sig” sa hon, men när den andra gången slutade med en blåtira så gav hon upp.
Hon kom fram till att saxar ska användas till att klippa sönder saker, inte för att ha sex.
.

.
Så Robert, av flatorna i min vänskapskrets så finns det
INGEN som gillar att saxa.
Visst finns det säkert tjejer som gillar att saxa, gudars, det finns ju tjejer som gillar att ta den i tvåan, så why not.
Men att saxa är inget jag har gjort och inget jag är direkt exalterad över att prova heller. Man ska aldrig säga aldrig (så länge det inte gäller analsex, för det är ett
BIG NO-NO) en vacker dag kanske jag provar och då kommer ni garanterat få höra om det!
.

.
Finns det någon flata där ute som har provat att saxa så maila gärna mig och berätta om vad ni tyckte, om ni tycker jag är dum i huvudet som inte vill prova, om ni har provat men inte gillade det, om ni har provat och faktiskt gillade det.
Ni är välkomna, och jag har ju mer eller mindre sätter mig själv under tystnadsplikt när det gäller saker ni skriver till mig.
.

HIT ME!

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0