Gaydar - #1

Ett litet gaydar tipps, nr 1 av många kommande.
.
Jag har nämnt den här tidigare, men det känns som att den förtjänar lite mer uppmärksamhet då den har varit den detalj som oftast får mig att gå från osäker till nästan övertygad om att personen i fråga är gay, och då har jag oftast haft rätt i 8 fall av 10.
Det klädesplagget vi alla älskar, den rutiga skjortan.
.

.
Den rutiga skjortan, gärna flanell, bär av lesbianer jorden runt.
De mer feminina flatorna kör fortfarande på skjortan från herravdelningen men med ett skärp i midjan, Justin Bieber flatan bär den gärna löst hängande i en färg som matchar antingen sina skor eller keps och de allmänt flatiga bär den lite hur som.
.

.
Så länge det är en rutig skjorta så är det ett stark tecken på att denna tös/flicka/dam/brud är gay, gay gay gay gay GAY!
Hur detta kommer sig, med att alla flator älskar de rutiga skjortorna, har jag ingen aning om. Det har alltid varit så och kommer förmodligen alltid vara så.
Och jag klagar inte, inte ens lite.
.

.
Jag är själv helt såld på den här skjortan och så fort jag har fått ett jobb så kommer jag garanterat svepa igenom dressman och carlings i hundraåttio och försöka hitta massa snygga nya vänner!
.

.
Jag precis som massa andra flator därute har flanell besatthet, och det gillar jag.
Att sova över hos en tjej och låna en av hennes flanellskjortor att sova i är något av det mysigaste som finns. Att gå runt i en flanellskjorta hemma när man är lite förkyld är också helt underbart OCH icke att förglömma hur snyggt det är att kombinera en stor flanellskjorta med ett par shorts och spetsstrumpbyxor.
.


.
HEJA FLANELLSKJORTAN!!
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej men det där stämmer ju faktiskt inte alls så bra. "Starkt tecken"? Du kanske borde tänka på att det är mode. Plus att typ alla scene-aktiga brudar och killar har haft flanellskjortor i åratal.

2011-08-14 @ 18:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0