Flata VS Flata : Rond 1

Jag har i tidigare inlägg nämnt att det finns olika sorters flator.
Jag hade tänkt att bryta ner ämnet och ja, beskriva de olika sorterna. Inte alla på samma gång såklart, ni måste ju ha något att se fram emot. Jag tänker börja med den så kallade ”eko-flatan” och även ”Justin Bieber-flatan”.
(EN VIKTIG notis ÄR att detta är mest på skämt, här drar jag alla fördomar och alla delas in i fack som jag också driver hej vilt med, jag är inte 100% seriös, och det hoppas jag att ni förstår.)
.
Okej, då kör vi.
.
Eko-flatan hittar du lättast på något café på söder. Hon känns igen på sina dreads och haremsbyxor. Septumpiercing är också ytterst vanlig, och majoriteten av dem har även töjningar.
Eko-flatan är mer ofta än sällan vegetarian eller vegan, röstar på FI (läs: INTE ALLA) och donerar mer än gärna pengar till amnesty och green peace.
.

.
Eko-flatan är politiskt korrekt och dejtar sällan utanför sin egna flatkrets då hon blir frustrerad över icke-veganer, personer som inte har hampa-kläder och är politiskt insatt.
Vill du hitta din egna lilla eko-flata och lyckas på första dejten så tipsar jag dig om att läsa på ALLT du bara orkar om politik, springer till den lilla affären i gamla stan och köper haremsbyxor, skaffar en amnestypin på din hampatygpåse och gärna lägger om din kost (det vill säga om du inte redan är vegetarian/vegan).
.

.
LYCKA TILL!
.
Justin Bieber-flatan hittar du oftast hängandes i en skateboard park vare sig hon kan kan stå på en bräda eller inte så hänger hon gärna där med sina andra vänner. Vid första anblicken är du inte ens säker på att det är en tjej då hennes kvinnliga ansiktsdrag döljs av den ”bollformade” luggen och den stora kepsen (lägg märke till att kepsens färg gärna matchar hennes sneakers och/eller linne/tjocktröja). Smink används SÄLLAN, möjligtvis lite puder/foundation.
.

.
Justin Bieber-flatan är oftast duktig på att spela gitarr och sjunga och har förmodligen en helt youtube-kanal dedikerad till sina covers och möjligtvis några egenskrivna låtar.
En cover på just Justin Biebers ”Baby Baby” finns nästan till 100% där samt en cover Hallelujah.
.

.
Vill du få denna Justin Bieber-flata på fall så tipsar jag dig att köra på en lite mer femme-stil av denna flata, häng lite i skateboard parken och när hon tittar, sucka djupt och säg att du önskar att du också kunde åka (OBS! Fungerar endast om Bieber-flatan själv vet hur man gör), annars (om hon har gitarren framme) så kan du alltid säga att du ALLTID velat lära dig spela gitarr, då kan du nästan vara 100% säker på att hon kommer erbjuda sig att lära dig några ackord.


Detta var allt från Flata VS Flata denna gång. Men det kommer en rond 2 om inte allt för lång tid. Var så säkra på det!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mycket bra blogg!

2011-08-02 @ 23:51:45
Postat av: GAY-MAN

Alla veganer och lesbiska är koprofager!

2011-11-18 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0